HERMES-IR HITOTSUBASHI UNIVERSITY

HERMES-IR : Research & Education Resources >
030 Department Bulletin Papers = 本学紀要論文 >
一橋論叢 = The Hitotsubashi review >
128巻4号 (2002.10) >

このアイテムの引用には次の識別子を使用してください: http://doi.org/10.15057/10247

Files in This Item:

File Description SizeFormat
ronso1280400410.pdf566KbAdobe PDF
Download
Title: マーケティングにおける効果測定と最適メディア配信 : 広告代理店の視点から
Other Titles: Cross-Media Optimization in Measurable Marketing
Authors: 神岡, 太郎  
Issue Date: 1-Oct-2002
Publisher : 日本評論社(発売)
Citation: 一橋論叢
Volume: 128
Issue: 4
Start Page: 419
End Page: 434
Citation note: (特集 eコマース = E-Commerce)
Description : 論文タイプ||論説
Language: jpn
DOI: info:doi/10.15057/10247
Text Version: publisher
Appears in Collections:128巻4号 (2002.10)

HERMES-IRに保管されているアイテムは、他に指定されている場合を除き、著作権により保護されています。

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2006 MIT and Hewlett-Packard - ご意見をお寄せください