HERMES-IR HITOTSUBASHI UNIVERSITY

HERMES-IR : Research & Education Resources >
030 Department Bulletin Papers = 本学紀要論文 >
一橋論叢 = The Hitotsubashi review >
126巻5号 (2001.11) >

このアイテムの引用には次の識別子を使用してください: http://doi.org/10.15057/10350

Files in This Item:

File Description SizeFormat
ronso1260500330.pdf573KbAdobe PDF
Download
Title: マズローの欲求階層理論とマーケティング・コンセプト
Other Titles: Maslow's Need Hierarchy Theory and Marketing Concept
Authors: 松井, 剛  
Issue Date: 1-Nov-2001
Publisher : 日本評論社(発売)
Citation: 一橋論叢
Volume: 126
Issue: 5
Start Page: 495
End Page: 510
Citation note: (商学部号 = Commerce and Management)
Description : 論文タイプ||論説
Language: jpn
DOI: info:doi/10.15057/10350
Text Version: publisher
Appears in Collections:126巻5号 (2001.11)

HERMES-IRに保管されているアイテムは、他に指定されている場合を除き、著作権により保護されています。

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2006 MIT and Hewlett-Packard - ご意見をお寄せください