HERMES-IR HITOTSUBASHI UNIVERSITY

HERMES-IR : Research & Education Resources >
030 Department Bulletin Papers = 本学紀要論文 >
一橋論叢 = The Hitotsubashi review >
131巻5号 (2004.5) >

このアイテムの引用には次の識別子を使用してください: http://doi.org/10.15057/15242

Files in This Item:

File Description SizeFormat
ronso1310500270.pdf637KbAdobe PDF
Download
Title: 共感を考慮した認知・選考モデル : ブランドの構成要素間の関連性の検討
Other Titles: A Brand Evaluation Model based on Brand Recognition, Brand Personality and Brand Preference
Authors: 古川, 一郎  
金, 春姫
上原, 渉  
Issue Date: 1-May-2004
Publisher : 日本評論社(発売)
Citation: 一橋論叢
Volume: 131
Issue: 5
Start Page: 381
End Page: 398
Citation note: (商学部号 = Commerce and Management)
Language: jpn
DOI: info:doi/10.15057/15242
Text Version: publisher
Appears in Collections:131巻5号 (2004.5)

HERMES-IRに保管されているアイテムは、他に指定されている場合を除き、著作権により保護されています。

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2006 MIT and Hewlett-Packard - ご意見をお寄せください