HERMES-IR HITOTSUBASHI UNIVERSITY

HERMES-IR : Research & Education Resources >
070 Working Papers = ワーキングペーパー >

IIR Working Paper : [178]

コレクションのホームページ

 
 
あるいは、一覧表示         

アイテム表示: 1-11 / 178.

次ページ
Issue DateAuthorsTitleOtherTitleSeries
Feb-2018 生稲, 史彦; 鴫原, 盛之; 山口, 翔太郎 石井ぜんじ第1回インタビュー後半:ゲーム産業におけるゲーム雑誌の役割 Zenji Ishii, Oral History (1st, 2): The Role of Game Magazine in Game Industry IIR Working Paper ; No. 18-15
Feb-2018 生稲, 史彦; 鴫原, 盛之; 山口, 翔太郎 石井ぜんじ第1回インタビュー前半: ゲームの魅力を発信する仕事 Zenji Ishii, Oral History (1st, 1): Job of conveying the attraction of games IIR Working Paper ; No. 18-14
Feb-2018 生稲, 史彦; 鴫原, 盛之; 山口, 翔太郎 岩谷徹第5回インタビュー後半: ゲーム開発から大学教育へ Tohru Iwatani, Oral History (5th, 2): From a Game Developer to a University Professor IIR Working Paper ; No. 18-13
Feb-2018 生稲, 史彦; 鴫原, 盛之; 山口, 翔太郎 岩谷徹第5回インタビュー前半: エンターテインメント企業としてのナムコ Tohru Iwatani, Oral History (5th, 1): “namco” as an Entertainment Company IIR Working Paper ; No. 18-12
Feb-2018 生稲, 史彦; 井上, 明人; 鴫原, 盛之; 山口, 翔太郎 仁井谷正充第1回インタビュー後半: コンパイルの創業 Masamitsu Niitani, Oral History (1st, 2): The Foundation of “COMPILE” IIR Working Paper ; No. 18-09
Feb-2018 生稲, 史彦; 井上, 明人; 鴫原, 盛之; 山口, 翔太郎 仁井谷正充第1回インタビュー前半: 数学とコンピュータ Masamitsu Niitani, Oral History (1st, 1): Arithmetic and Computer IIR Working Paper ; No. 18-08
Feb-2018 江藤, 学; 生稲, 史彦; 金, 東勲; 木村, めぐみ; 中村, 彰憲; 鴫原, 盛之; 清水, 洋; 山口, 翔太郎 西角友宏第1回インタビュー後半: 高校時代からパシフィック工業への入社まで Tomohiro Nishikado, Oral History (1st, 2): Since High School Days until Joining PMC IIR Working Paper ; No. 18-23
Feb-2018 福田, 一史; 井上, 明人; 金, 東勲; 木村, めぐみ; 鴫原, 盛之; 山口, 翔太郎 西角友宏第4 回インタビュー後半:コンシューマーゲームの開発と未来のゲームへの展望 Tomohiro Nishikado, Oral History (4th, 2): Development of Consumer Games and Vision of Future Games IIR Working Paper ; No. 18-29
Feb-2018 福田, 一史; 井上, 明人; 金, 東勲; 木村, めぐみ; 鴫原, 盛之; 山口, 翔太郎 西角友宏第4回インタビュー前半:その後のゲーム開発 Tomohiro Nishikado, Oral History (4th, 1): Development of Subsequent Games IIR Working Paper ; No. 18-28
Feb-2018 福田, 一史; 生稲, 史彦; 井上, 明人; 金, 東勲; 木村, めぐみ; 中村, 彰憲; 鴫原, 盛之; 清水, 洋; 山口, 翔太郎 西角友宏第3回インタビュー後半:「スペースインベーダー」のゲームデザインとマーケティング Tomohiro Nishikado, Oral History (3rd, 2): Game Design and Marketing of “Space Invaders” IIR Working Paper ; No. 18-27
Feb-2018 福田, 一史; 生稲, 史彦; 井上, 明人; 金, 東勲; 木村, めぐみ; 中村, 彰憲; 鴫原, 盛之; 清水, 洋; 山口, 翔太郎 西角友宏第3回インタビュー前半:「スペースインベーダー」開発の経緯 Tomohiro Nishikado, Oral History (3rd, 1): Process of Developing “Space Invaders” IIR Working Paper ; No. 18-26
次ページ

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2006 MIT and Hewlett-Packard - ご意見をお寄せください