HERMES-IR HITOTSUBASHI UNIVERSITY

HERMES-IR : Research & Education Resources >
010 Journal Articles = 雑誌掲載論文 >
010a Journal Articles = 雑誌掲載論文 >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10086/26091

Files in This Item:

File Description SizeFormat
0101307401.pdf6918KbAdobe PDF
Download
Title: 文化製品のスティグマ管理としてのグローバル・マーケティング : 北米における日本産マンガ出版を事例として
Other Titles: The Stigma Management of Cultural Products in Global Marketing: A Case Study of Manga (Japanese Comics) Publishing Industry in the US
Authors: 松井, 剛  
Issue Date: Mar-2013
Publisher: 日本商業学会
Citation: 流通研究
Volume: 15
Issue: 2
Start Page: 25
End Page: 41
Citation note: (特集号 グローバル・マーケティング研究の新地平)
Language: jpn
Text Version: publisher
Appears in Collections:010a Journal Articles = 雑誌掲載論文

Items in HERMES-IR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2006 MIT and Hewlett-Packard - Feedback