HERMES-IR HITOTSUBASHI UNIVERSITY

HERMES-IR : Research & Education Resources >
070 Working Papers = ワーキングペーパー >
Working Paper Series / Center for Japanese Business Studies >

このアイテムの引用には次の識別子を使用してください: http://hdl.handle.net/10086/27022

Files in This Item:

There are no files associated with this item.

Title: Component Sharing Across Product Categories Leads to Functional Diversification: Evidence from the Japanese Digital Products Market
Authors: MIURA, Sayako
Issue Date: Dec-2014
Publisher : Graduate School of Commerce and Management Center for Japanese Business Sutdies, Hitotsubashi University
Physical Description : 16 p.
Series/Report no.: Working paper ; No. 188
Description : 『Asiatische Studien-Études Asiatiques』 70.1 (2016): 75-88 掲載のため、論文データ(PDF)を取り下げ。[2016/10/25]
Withdrawn due to publication in "『Asiatische Studien-Études Asiatiques』 70.1 (2016): 75-88 ". [Oct. 25, 2016]
Language: eng
Text Version: publisher
Appears in Collections:Working Paper Series / Center for Japanese Business Studies

HERMES-IRに保管されているアイテムは、他に指定されている場合を除き、著作権により保護されています。

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2006 MIT and Hewlett-Packard - ご意見をお寄せください