HERMES-IR HITOTSUBASHI UNIVERSITY

HERMES-IR : Research & Education Resources >
030 Department Bulletin Papers = 本学紀要論文 >
*人文・自然研究 = Hitotsubashi review of arts and sciences >
11号 (2017) >

このアイテムの引用には次の識別子を使用してください: http://doi.org/10.15057/28454

Files in This Item:

File Description SizeFormat
jinbun0001101300.pdf本文1434KbAdobe PDF
Download
jinbun00011a0080.pdf要旨1179KbAdobe PDF
Download
Title: 数学の歴史的流れと教育的意義との兼ね合いについて
Other Titles: A Balance between Educational Significance and the Historical Flow of Mathematics
Authors: 小林(田中), 亜矢子
Issue Date: 31-Mar-2017
Publisher : 一橋大学大学教育研究開発センター
Citation: 人文・自然研究
Volume: 11
Start Page: 130
End Page: 138
Language: jpn
DOI: info:doi/10.15057/28454
Text Version: publisher
Appears in Collections:11号 (2017)

HERMES-IRに保管されているアイテムは、他に指定されている場合を除き、著作権により保護されています。

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2006 MIT and Hewlett-Packard - ご意見をお寄せください