HERMES-IR HITOTSUBASHI UNIVERSITY

HERMES-IR : Research & Education Resources >
030 Department Bulletin Papers = 本学紀要論文 >
*一橋大学国際教育センター紀要 = Journal of Global Education >

06号 (2015) : [22]

コレクションのホームページ

 
 
あるいは、一覧表示         
  
「一覧」ボタンを押すと、雑誌の掲載順にソートされます。
Click the "List" to sort entries in order of appearance in the bulletin.

アイテム表示: 1-11 / 22.

次ページ
Issue DateAuthorsTitleOtherTitleSeries
30-Jul-2015 五味, 政信 巻頭言 Preface -
30-Jul-2015 - 教員活動報告 Faculty Research Activities & Publications -
30-Jul-2015 朴, 恵美 ピア・レスポンス活動における質問の機能 Functions that questions perform in peer response activities -
30-Jul-2015 - 日本語教育部門 Japanese Language Teaching -
30-Jul-2015 喬, 曉筠 台湾人日本語学習者のビジネス会話に見られる特徴―日本語母語話者の評価から― Features observed in Taiwanese learners’ spoken Japanese in business settings: An evaluation by native speakers of Japanese -
30-Jul-2015 庵, 功雄 「やさしい日本語」研究が日本語母語話者にとって持つ意義―「やさしい日本語」は外国人のためだけのものではない― What does “Yasashii Nihongo” mean for the native speakers of Japanese? “Yasashii Nihongo” is not only for foreigners -
30-Jul-2015 - 国際交流科目部門 Global Education Courses -
30-Jul-2015 田, 昊 中国語における「けど」類で終わる「言いさし」の扱い方 A Study of Unfinished Sentences Ending with kedo (Iisashi-kedo) in Mandarin Chinese -
30-Jul-2015 - 国際教育センター関連行事 Center for Global Education Schedules -
30-Jul-2015 布施, 悠子 母語話者日本語教師不安尺度の開発-新しい教材を教える場面に着目して- Development of an Anxiety Scale for Native Japanese Language Teachers: Focused on Teaching a New Text -
30-Jul-2015 二宮, 理佳 複数回口頭発表と自己内省活動の効果—自己調整学習理論からの分析— Effects of making a presentation twice followed by reflection: An analysis based on self-regulated learning theory -
次ページ

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2006 MIT and Hewlett-Packard - ご意見をお寄せください